THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 14, 2010

Segau Segau......

10 April 2010(sat)..
Maia ujung minggu tu tadi...aku bisi d bai kaban aku bejalai ngagai menoa betong...**peluang deh kada ka bisi pengawa ditu**...rugi nda meda menoa orang neh.. Munyi ko jako orang laut...'jauh perjalanan..luas pengalaman' hehe...
Antara siti tempat ka bisi di lawa aku ia nya ngagai Spak ClearWater River Adventure...best amat tempat nya...tang laban ka nyau laun datai diak...ndai utai di peda gik.."imijin dalam pukul 6.30 lemai"...hehe.. Geram asai ati ka mandi leboh maia meda pemanah ai...dah lah bebatu batu a.k.a 'kerangan' ko kitai iban neh....
Dah nya aku madah ngau kaban aku....'tomorrow never die'...munyi tajuk jerita james bond neh hehe....

11 April 2010(sun)..
so the next day kami datai baru ngagai Spak...siap bebai ka gari laban ka mandi...'rugi dah asa ati lemai kemari..saritu tu kira tumu gik lah, ia nya dalam pukul 5 lemai..(ka tumu nurun tapi ari ujan huhu...)
Tang leboh maia datai d Spak...enda mukai mukai...meda ai ta besai sereta nyau keruh...nda salah2 baka ai milo....puuuuhhhh.....'frust asai ati meda'...dah lah deras...eiiiiiicakkkkkk...nda berani ka mandi...badi bisi sdak 'aya bujang senang' neh hehe.....
Laban ngai ka puni munyi ko jako orang tuai...negu jak lah...masu kaki pama meh hehe...
Mai ati ka frust...kami alu mulai ka diri....tang dalam ati...."suatu hari nanti aku akan datang lagi...hugi musai owwhhhhh'

0 comments: