THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, July 18, 2009

Nama Berita Semua.......

Apuuu...berasai lama ga aku nyau nda updated ruai aku tu neh....

Laban ka maioh pengawa sekumbang 2 kumbang tu nya meh nyau nadai ari ka ngelicau ngau nampik ka pica dalam ruai aku tu..hehehe

Sebedau aku ngemanjai ka jako aku ditu....dulu aku meri terima kasih nagagi bala kaban semua ka bisi ngabas ruai aku tu...ARAP KA BALA ENDA LEJU meh neh...enti bisi utai ka padah, alu padah ka diak meh auk....aku sentiasa nganti kumen ari bala semua...

Nyadi diatu aku ka nampik ka pica utai di empa kami sebuat maia ka pengawa begempuru ngiling bidai bala geng di Bintulu empai lama ka udah....simple aja pengawa kami sebuat tapi penuh ngau kenangan hehe...lalu maia nya mega sidak ngaga farewell party ngagai aku.....Thanks a lot ngagai bala kaban/menyadi aku di Bintulu...ka udah begulai ngau aku sepengelama setaun tu...Going to MISS U ALL.....

~Manok Tuai Tunu + Lia & Kucai~


~Ketam Goreng~


~Keli Panggang~



~Nyamaiii...kerup2~



~Pala ****~

0 comments: