THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 11, 2009

Happy B'day...Part2

Thursday 07.05.2009
Pukul 9.00mlm


Malam nya bala member ari RD.com ari kuching bisi datai ke Bintulu....so bala pan lalu betemu ba STAR MUSIC CAFE ngau member RD.com Bintulu....ngirup2 sambil layan music.
Kira pukul 12mlm...bala pan lalu mai pindah ngagai Karaoke...laban ka test suara keno ko....so kami pan lalu pindah ngagai Panggau sampai ngagai pukul 2.00pagi...
Puhh...nyau palau asai pala, nasib ga olih mulaika diri ka rumah....







Saturday 09.05.2009












Saritu bala Geng Pun Runggan(GPR) mai ngintu besday aku baru ga......acara mutung kek keno ko....hehe...lawak amat asai ia....lama amat enda kala ngau orang ngintu ari pengada lalu mutong kek..hehe. Nyau berasai amat ga umur majak tuai leboh ka maia meda lilin ba atas kek nya..hehe...
Pekara ka ngasoh ati aku berasai sinu amat maia nya leboh maia sidak ia ngasoh ngaga 'wish' sebdau aku nyepu lilin.....(semina aku & TUHAN aja nemu nama utai dipinta aku maia nya...arap ka tertunai meh peminta aku nya....AMEN)
Anyway....thanks ngagai semua bala GENG PUN RUNGGAN ka udah kiroh ngadu ka semua utai ka di pakai & diirup maia nya tadi.....

0 comments: